*Lak- en spuitwerk *Restauratie *Laswerk *Motorisering - Bedrijfsboodschap
RSS

Recente posts

For Sale Volga Hydrofoil
Hydrofoil Draagvleugelboot Volga Strella Molnia
Balgen gimbal Lager (Bearing) vervangen
Onderhoud aan V8 en V6 inboard motoren (boten)
Onderhoud en service van inboard benzine motoren

Categorie├źn

Algemene info
onderhoud
restauratie projecten
Mogelijk gemaakt door

Mijn Blog

VW marine distributieriem vervangen

Nautic Refit & PBC Jachtservice, refit en restauratie boten, draagvleugelboot, onderhoud boten, hydrofoil, VW marine distributieriem vervangen, inboard benzine motoren, V8 V6, Balgen gimbal Lager (Bearing) vervangenVW marine distributieriem vervangen.

Onderhoud tip: 
 vervang elke 1000 uur of 5 jaar de VW marine distributieriem 

Neem contact op voor een afspraak




(bron: http://www.adtbv.nl/nl/vwmarine/home.asp 

VW Marine

De beslissing van een van de grootste autofabrikanten ter wereld voor een aanzienlijke investering in scheepsmotoren was misschien niet voor de hand liggend. Terwijl ze een enorm en steeds toenemend succes hebben met hun krachtige dieselmotoren was een 'TDI' tot nu alleen op de weg bekend.
De wereldwijde automarkt is zeer groot, en de reeds meer dan 19 miljoen verkochte dieselmotoren uit het Volkswagen concern laten duidelijk zien hoe belangrijk deze hoogwaardige motortechniek voor hen is. Tegelijk is de markt voor scheepsmotoren klein. Exclusief maar klein.
Dat betekent dat er voor Volkswagen een bijzondere reden moet zijn geweest om eigen scheepsmotoren te ontwikkelen. En inderdaad, die reden is er. Die reden bent U.
Watersporters als u hebben hen uitgedaagd om de compromisloze Volkswagen-dieseltechniek ook voor jachten beschikbaar te maken. De Volkswagen Marine scheepsmotoren werden van ontwikkeling tot een realiteit. De voordelen voor u in het kort:
Slimme technologie
  • Opmerkelijk compact ontwerp met een laag gewicht.
  • Dezelfde geweldige loopeigenschappen die de direkt ingespoten dieselmotoren in Volkswagen personenauto's zo populair hebben gemaakt, met twee-traps inspuiting en jaren van ontwikkeling.
  • Enorme prestaties en een geweldig koppel over een breed toerenbereik
  • Elektronische motorcontrole-unit, speciaal ontwikkeld voor scheepstoepassing: Marine Diesel Control ofwel MDC.
  • Vernieuwende motorinstrumenten, ondermeer met boordcomputer
Aandacht voor detail:
  • Uitvoerige corrosiebescherming van motor en onderdelen, o.a. met speciale non-corrosieve bouten en bevestigingsmaterialen.
  • Meerdere lagen speciale 2-componenten lak.
  • Het verfijnde motorgedrag, ook bij lage toerentallen.
Minimaal onderhoud, opmerkelijke betrouwbaarheid en lange levensduur.
  • Onderhoudsvrije klepspeling met hydraulische klepstoters
  • Zelfspannende getande riemen, voor langere levensduur zonder naspannen.
  • Olie verversen slechts eenmaal per 200 draaiuren, of eenmaal per jaar. Kinderlijk eenvoudig door de elektrische olieaftappomp en door het verticale oliefilter met lekopvang. Olie wisselen met slechts een druk op de knop.
Maximale aandacht voor milieuaspecten
  • Minimaal brandstofverbruik, bespaart energie.
  • Lage emissie.
  • Geen zichtbare uitlaatrook onder het varen.
  • Voldoet aan de Bodensee II emissienorm (BSO II), zelfs bij dubbelmotorisering.
  • Voldoet aan komende emissienormen volgens EU 94/25.
  • Alle Volkswagen Marine motoren zijn geschikt voor gebruik van biodiesel (PME) als brandstof.
  • Bewust recyclebaar: vrijwel alle onderdelen zijn herbruikbaar of kunnen verantwoord worden afgevoerd.

Nautic Refit & PBC Jachtservice, refit en restauratie boten, draagvleugelboot, onderhoud boten, hydrofoil, VW marine distributieriem vervangen, inboard benzine motoren, V8 V6, Balgen gimbal Lager (Bearing) vervangen

0 Reacties op VW marine distributieriem vervangen:

Comments RSS

Voeg een reactie toe:

Je naam:
E-mailadres: (vereist)
Website:
Reactie:
Maak je tekst groter, vetgedrukt, schuingedrukt en meer met HTML tags. Zo werkt het.
Post Comment